Meer over De Fitness Generatie
Wij van De Fitness Generatie staan voor een fitte planeet. Op onze website bieden wij fitnessapparaten aan die een tweede leven verdienen. Elk toestel is volledig gereviseerd door onze professionele monteurs, zodat het weer jarenlang meegaat. Daarbij bieden wij ook onderhouds- en reparatiediensten aan. Zo blijft uw fitnessapparatuur in topstaat en hoeft u niet direct een nieuw toestel aan te schaffen, bij een defect aan uw huidige toestel. Op deze manier draagt u bij aan een fitte planeet. Wij leveren onze producten en diensten uitsluitend in Nederland.
Over onze producten
De Fitness Generatie staat voor kwaliteit. Wij verkopen dan ook uitsluitend producten waar wij volledig achter staan. Daarom bieden wij alleen professionele fitnessapparatuur aan.
Onze toestellen worden geïnspecteerd door onze professionele monteurs. Op basis van deze inspectie wordt gekeken naar wat nodig is om het toestel naar nieuwstaat te brengen, zodat het uiteindelijk in topconditie bij u in de sportruimte geleverd wordt.
Over onze monteurs
Met meer dan 15 jaar ervaring mag worden gesproken worden van echte experts op het gebied van fitnessapparatuur. U kunt dan ook altijd terecht bij ons met vragen over de toestellen die wij aanbieden.
Eenvoudig betalen
Op de website van De Fitness Generatie betaalt u eenvoudig en veilig met diverse betaalmethoden: iDEAL, Visa, Google Pay, Apple Pay, PayPal, American Express, Maestro en MasterCard.
Bij leveringen, onderhoud en reparaties is naast bovenstaande betaalmethoden, ook betaling via bankoverschrijving mogelijk.
Onze diensten
Onderhoud en reparatie
Wij bieden naast fitnessapparatuur ook diverse diensten aan. Bij aanschaf van een product via onze website, kunt u direct een onderhoudsbeurt aanvragen door het onderhouds- en reparatieformulier in te vullen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de onderhoudsbeurt of reparatiedienst in te plannen.
Ook wanneer het toestel niet bij ons is aangeschaft, kunt u gebruik maken van onze onderhouds- en reparatiediensten. Ook hiervoor vult u het onderhouds- en reparatieformulier in.
Levering en installatie
Alle apparatuur op onze webshop staat op voorraad hierdoor streven wij ernaar om binnen een week te kunnen leveren. Bij het leveren bieden wij ook aan om de producten te installeren. Mocht u kiezen om het toestel te laten leveren komen er wel extra kosten boven op de prijs van het toestel en die zullen achteraf berekend worden, wel kunt u ons vooraf vragen voor een offerte. Wanneer u een bestelling plaatst en wij zien dat u inderdaad voor de optie leveren heeft gekozen nemen wij contact met u op om een datum af te spreken. Heeft u hier vragen over neem dan contact op met een van onze medewerkers via het contact formulier.
Ophalen van een toestel is ook mogelijk bij onze vestiging in Amersfoort. Ook wanneer er door u gekozen wordt om het toestel op te komen halen nemen wij ten alle tijden contact met u op om een datum af te spreken om het product op te komen halen.
Mocht er door u gekozen worden voor installatie is het voor ons handig om te weten waar we aan toe zijn, Bijvoorbeeld of het naar de zolder moet of naar de kelder. Het is geen probleem voor ons om op onhandige plekken te leveren, maar graag willen we wel weten waar we aan toe zijn.
Mocht er bij de levering schade aan uw bezittingen of aan het toestel dat geleverd wordt, dan zullen wij ten alle tijden zorgen voor een passende oplossing.