Garantie

De garantie op de producten van De Fitness Generatie is wisselend en staat vermeld op de productpagina. Voor alle refurbished toestellen geldt een wettelijke garantie van 6 maanden.

Wanneer er een toestel binnen het garantie termijn defect raakt willen wij dit zo goed mogelijk met u oplossen. Wij zijn helaas niet in staat om een toestel om te kunnen ruilen wanneer dat deze defect raakt, omdat wij een wisselend aanbod hebben. Wel kunnen wij bij garantie ten alle tijden een monteur zo snel mogelijk langs laten komen om het defect te verhelpen. wij hebben onze eigen monteurs in dienst dus alle service regelen wij ook zelf, onze service zal hierdoor snel en soepel verlopen.

Uitsluiting van garantie

De garantie vervalt in de volgende gevallen:

- Waterschade aan een fitness toestel.

- Bij het buiten plaatsen van een fitness toestel.

- Zelf/een externe partij laten sleutelen aan een toestel wat aangeschaft is bij De Fitness Generatie.

- Het niet op de juiste manier gebruiken van een fitness toestel.

- Bij het zelf veroorzaken van een defect/schade aan een toestel tijdens transport.

Indien onze monteurs een van bovenstaande situaties constateren, worden kosten en eventuele reparaties in rekening gebracht.

Wanneer er door u gekozen wordt om het toestel door ons te laten leveren zullen wij alle verantwoordelijkheid nemen. Dus mochten wij schade maken aan uw bezittingen of aan uw toestel zullen wij zorgen dat dat door ons opgelost wordt. Mocht u kiezen om het toestel zelf op te halen en zelf te installeren zijn de risico's niet meer op De Fitness Generatie, Vooraf wordt er door ons alles vast gelegd hoe een toestel er aan toe is dus kan er achteraf altijd gekeken worden of dat er wat fout is gegaan bij het door u vervoeren van het toestel en mochten wij dat dan kunnen aantonen zal de garantie vervallen.


Doordat de producten gereviseerd zijn garanderen wij niet dat het uiterlijk van de apparatuur er als nieuw uit ziet en dit kunt u ook niet op ons verhalen. U kunt ons altijd vragen om een bezichtiging, zodat u niet voor verassingen komt te staan

De goederen zijn/worden geleverd onder eigendomsvoorbehoud, hetgeen inhoudt dat de goederen uw eigendom zijn nadat het factuur bedrag integraal is voldaan.

Wanneer er vooraf om een prijs word gevraagd voor service of reparatie, geven wij een indicatief bedrag gebaseerd op eerdere ervaringen. Het kan dus zijn dat de prijs op de factuur duurder uit komt dan vooraf ingeschat.

 

Garantie na onderhoud en reparatie

Mocht er na een bezoek van een van onze monteurs in korte termijn weer een defect voor doen, aan hetzelfde toestel en is het aantoonbaar dat het de fout is geweest van de monteur zullen wij dat kosteloos vergoeden. Wij zullen dan zo snel mogelijk opnieuw een monteur langs laten komen om onze fout te herstellen.

Mocht een gerepareerd toestel weer kapot gaan door een verkeerd geleverd product, dan gaan wij uiteraard contact op nemen met de leverancier om dit zo spoedig mogelijk op te lossen en zullen wij het ook weer zo snel mogelijk weer komen herstellen.

Mocht een defect zich weer voor doen dient er direct met ons contact opgenomen te worden.

De garantie op reparaties bedraagt 3 maanden.